We did it!

Äntligen är c-uppsatsen färdig och inlämnad! Igår var det deadline och det var - minst sagt! - hårt arbete in i sista sekund! I måndags hade vi en arbetsdag på över 11 timmar för att kolla över varje meningsuppbyggnad och kasta ett sista öga så att allt flöt på med övergångar, slutsatser och relevanta teorier. 
 
Kommer aldrig att glömma hur vi framåt 23-tiden blev klara här hemma, för att sedan hoppa in i bilen och bege oss ner till Campus för att skriva ut. Klockan började vid denna tidpunkt närma sig halv tolv på kvällen (natten) och vi blev helt paffa över hur många studenter som befann sig där och jobbade på i det sista. Här och nu inleddes en rafflande kamp för att hitta en ledig skrivare, kort därefter tilltog dramatiken ytterligare när alla A4-papper visade sig vara slut i varje datorsal. Vi sprang från sal till sal och letade, och när vi långt om länge fann ett gäng papper följdes infernot upp med att skrivaren var trasig. Jösses... det är svårt att återberätta alla känslor som utspelades, men när vi väl stod där med uppsatsen utskriven kändes det verkligen som om vi gått ut och satt ett världsrekord. Den känslan!
 
Två månaders intensivt arbete är nu till ända och jag är så stolt över vår uppsats. Det känns något surrealistiskt att det här var det absolut sista arbetet på utbildningen, och att jag på fredag nästa vecka får motta mitt diplom och examen i service management. Herre jösses, så bra jag är... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback