Bara ett par månader kvar...

Det är något knas med appen för blogg.se. Som den hypermoderna människa jag är surfar jag mest på mobilen eller iPaden (dock vägrar jag slanga till det med "paddan" eller något annat spexigt). Hur som helst, det är därför som bloggfrekvensen är låg för tillfället. Så när jag väl släpar fram min gamla dator gäller det att passa på!
 
I måndags började vår nya och sista inriktningskurs inom hållbar turismutveckling och jag måste säga att jag är riktigt taggad! Det verkar vara en väldigt intressant kurs med spännande och aktuella ämnen, varför förväntningarna är höga på de kommande månaderna. Föreläsningar kommer blandas med gästföreläsningar, exkursioner och ett par studiebesök, vilket rundas av med ett projektarbete inom verksamhetsutveckling.
 
Det märks att vi snart ska ut i arbetslivet - och som jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback