Alla hjärtans dag

Egentligen behövs det ingen särskild dag för att fira kärleken lite extra. Vi är väldigt bra på att göra det hela tiden, Björn och jag, så varför inte passa på även igår?

Dagen till ära firade vi med trerätters på Pålsjö krog. Som det Montazami-fan jag är råkar jag veta att det är ett av Marias hak när hon är hemma, så den vetskapen fick helt enkelt agera kvalitetssäkring i valet. Och vi blev inte besvikna!

Till förrätt serverades Pålsjö Skagen, huvudrätten bestod av grillad gödkalvsentrecote med potatis- och västerbottenosts-rösti och rödvinssky, och kvällen avrundades med dessert i form av nougatcheesecake. Hur gott som helst och en helt perfekt kväll med den jag älskar mest av allt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så fina! <3

2013-02-15 @ 23:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback