Fredagsmys

Kan inte nog beskriva hur glad jag är att våren äntligen har kommit! Den här veckan har verkligen varit riktigt härlig vädermässigt (om man bortser från stormen som dragit in när man minst anat det), och det har varit vårjacka, solglasögon och kaffe på uteservering. Dagen till ära slog jag dessutom till med ballerinorna på fötterna - och passade på att göra en liten svängom av glädje på parketten - då vet man att det är vår på riktigt!

Dagens dos av uppsatsarbete har utspelats i Lund med ett par turer på biblioteken och skrivande på AF-borgen. Hann dessutom med en liten tur på stan mellan varven och berikades med en finfin sjal som fick följa med mig hem. Ett helt okej avslut på en produktiv vecka, med andra ord!

Kvällen har sedan tillbringats med Björn och Ekan med middag på Koreana. Här och nu kallar dock kudden på min uppmärksamhet. Godnatt på er, mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback