Pluggeliplugg

Jag börjar ana ett mönster i mina veckor framöver. I likhet med förra veckan stundar det examination i form av praktikfall på fredag, och förutom föreläsningen i måndags är veckan fri att disponera över sin egen tid. Jag gillar nog upplägget ganska mycket - att sätta upp egna listor över sidor som ska läsas, hur mycket jag borde ha hunnit i litteraturen och hur jag ska lägga upp allting annat.

Precis som i förra veckan träffades vi på Das Backhaus imorse för frukost och utbyte av tankegångar. Den här gången har vi lagt upp inlärningen på ett helt annat sätt än sist som förhoppningsvis kommer funka ännu bättre än förra veckan. Nu återstår bara en sammanställning i punktform inför morgondagen - nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback