Ny vecka igång

Hallå måndag! Ny vecka, nya möjligheter och en hel drös med roligheter ligger framför oss. Jag började min dag redan klockan åtta imorse med frukost och ett kapitel i kurslitteraturen. Jag har insett att jag så sakteliga börjat bli en sån där människa som sätter värde i att stiga upp med tuppen, få ut max av timmarna på dygnet och inte sova mig igenom halva. En sån där morgonmänniska, helt enkelt!

Efter några timmars plugg på morgonkvisten fortsatte min dag med en powerwalk i Filborna skogspark. Så härligt att se hur löven sakta men säkert börjar falla till marken och ändra färg, det är något visst med hösten ändån!

Förutom denna uppfriskande promenad har jag tillbringat dagen med fyra timmars föreläsning om resursbaserad strategi. En produktiv dag, med andra ord, så nu ska jag unna mig en lugn myskväll med en kopp te framför favvoprogrammet "Ensam mamma söker". Vem sa att måndagen är veckans värsta dag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback