Busy woman

Självstudier här hemma är vad som står på schemat idag. Gick upp vid åttatiden och började morgonen med frukost framför Nyhetsmorgon, sen har jag haft fullt upp med att förstå samband mellan konkurrenskrafter, framgångsfaktorer och branschstrukturer. Ganska kämpigt är det allt, men himla skönt när man ger sig fan på att hinna med allt och sedan också gör det!

För en stund sedan pratade jag med Korearesenären på Facebook... Åh, vad han är saknad nu! På måndag kommer han äntligen hem igen och jag räknar ner varje dag som går tills jag får hem honom.

Han verkar åtminstone ha det hur bra som helst där borta och passade på att skicka en bild så jag inte skulle ha glömt bort honom. Den får mig dock att undra vilken inverkan det där landet har på sina besökare... Snyggt Björn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback