Syskonmys

Igårkväll kom Sandra hit för en riktig myshelg. Kvällen började med att vi käkade middag i form av fläskfilé med hasselbackspotatis, vilket följdes upp med X-Factor, filmen "Friends with benefits" och ett par avsnitt SATC innan vi somnade. Riktigt fredagsmys med andra ord!

Efter en natts sömn var vi ordentligt taggade för en riktig shoppingdag. Första anhalt blev Höganäs Design Outlet och Lager 157. På designoutleten blev jag alldeles störtförälskad i en helt underbar tomte som fick följa med mig hem... Åh, vad jag vill att det ska bli jul nu så att jag kan ha honom framme! Förutom tomten blev det dessutom en Kastehelmi ljuslykta från Iittala och en finfin mössa ifrån Bondelid. Jag var en nöjd tjej på vägen hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback