Rosa bandet

Jag antar att det inte kommer som en överraskning vad min dag har innehållit. Just det, livecase. Har gått lite knaggligt idag - tur är det ju att jag hade sånt flow både i måndags och igår och på så sätt "har råd" med lite motstånd. Man kan ju trots allt inte hasta fram ett mästerverk.

Kvällen har i vart fall tillbringats med Rosa bandet-galan på tv. Tårarna rann nerför kinderna under hela programmet och som vanligt passade jag på att skänka en hundring till forskningen. Det finns alldeles för många som har drabbats av denna hemska sjukdom och genom att fler är med och skänker pengar hoppas jag verkligen att forskarna lyckas knäcka cancern.

Var med och stötta du också! Det kan faktiskt göra skillnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback