Fortsättningen på helgen

När ens vänner börjar köpa hus, då vet man att man håller på att bli vuxen på riktigt! Igårkväll var jag, Nadja och Tozz hembjudna till Chris i hennes och Johans fina hus i Eslöv - en mycket mysig kväll med mycket skratt och snack!

Idag, å andra sidan, har det mest varit en väldigt lugn dag. Jag passade på att ta en riktig sovmorgon och inledde dagen med en romantisk komedi på tv:n och gick sedan raskt över till att sortera i Björns garderob. Kanske var det det dåliga samvetet sedan igår som talade - jag betedde mig som en riktig bitch och var allmänt bråkig utan anledning - så jag antar att det var mitt sätt att be om ursäkt på riktigt. Agerade därför exemplarisk flickvän och strök alla hans skjortor riktigt noggrant. Skönt att vara lite snäll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback