Fångad av en stormvind

Ibland regnar det horisontellt i Helsingborg. Just idag har det varit en sådan dag - det har ösregnat på snedden, det har stormat med närmast orkanstyrka och det har vart allmänt grått och ruggigt. Själv fick jag utmana vädrets makter i en ganska ojämn duell: det blåste så pass mycket att jag knappt fick styrfart över bron till Campus och när jag långt om länge kämpat mig över kunde jag knappt få upp dörrarna för vinddraget. Min frisyr var fångad av en stormvind när jag väl gjorde entré!

Innanför skolans väggar har dagen sedan stavats grupparbete med Evelina. Veckans mission är en analys av Emerson Electrics strategiska planering och budgetprocess, vilket fick en rejäl kickstart genom dagens arbete. Framåt kvällen fick vi dessutom reda på resultatet från förra veckans praktikfall... Full pott med fem poäng - så jäkla bra jobbat, tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback