En tisdag i oktober

Ännu en dag vigd åt författandet av livecaset. Vet inte hur många gånger under dagen som jag slitit mitt hår och förvridit ansiktet i plågade grimaser i ren frustration över hur svårt det är att begränsa sig. Till en början trodde jag att det skulle bli svårt att komma upp i åtta sidor, men precis som så många gånger tidigare har det visat sig vara precis tvärtom. Stycken har fått formuleras om, förflyttas och raderas ett par gånger fram och tillbaka.

Dagens bästa avbrott var en timmes badminton med Björn. Härligt att koppla bort pluggandet en stund och bara fokusera på att jaga den där fjädern (okej, jag envisas ändå alltid med att kalla den "bollen" så vem försöker jag lura?). Återstår att se imorgon om träningsvärken blir lika jäklig som förra veckans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback