En high five till mig själv

Jag har haft en helt fantastisk start på den nya månaden och nya veckan! Det började redan imorse då jag och Björn hade en riktig mysfrukost med nybakta frallor, tända ljus och bara varandra. Det är verkligen de små guldkornen i vardagen som gör det!

På tal om guldkorn hörde väl inte direkt dagens föreläsningar till den skaran. Däremot följdes kvällen upp med en fika med Anders och ett gyllene tillfälle att fira då resultatet från fredagens praktikfall dök upp. Jag blev alldeles överlycklig när jag fick reda på att jag fått en femma - högsta möjliga betyg! - och trillade nästan av stolen av ren glädje.

Jag är verkligen sjukt stolt över mig själv då jag utvecklats något enormt under kursens gång. Mitt mål med praktikfallen har varit att känna mig mer säker och bekväm i att prata inför en större grupp och att verkligen ta chansen att bli bättre på att argumentera och prata. Med facit i hand har jag gått från klarhet till klarhet för varje vecka och det har verkligen varit en enorm egoboost för mig.

Med tanke på det känns det helt okej att skryta lite för sig själv. Du är riktigt jäkla grym, Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback