En liten tjuvstart

Så har det hänt. Abstinensen tog överhanden, längtan blev för stor och till slut gav jag bara vika. Julmusiklistan på Spotify är premiärspelad!

Över lag har det varit en ganska julig dag idag. Mitt emellan allt pluggande tog jag en tur till Ikea för att handla lite julklappspapper, adventsljus och en skrivbordslampa. På vägen hem spelades dessutom jullåtar på radion, så då kändes det plötsligt legitimt att göra det hemma också. Som om startskottet hade gått, liksom!

Jag vet att det är ganska lång tid kvar och att det egentligen är på tok för tidigt att hamna i julstämning redan... Men nu är det nog så att jag kan göra mig förtjänt av epitetet nordvästra Skånes okrönta juldrottning, så vad kan jag göra? Det är bara att ge efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback