En emporisk fredag

Åh, vad härligt det är med fredag! Jag brukar tycka att fredagar infriar en alldeles särskild känsla i kroppen och idag fanns det ännu lite extra av den varan. Det var nämligen dags att lämna in livecaset som det kämpats tappert med i veckan, så när rapporten väl lämnats in kändes det som om en tung börda lättade från mina axlar. Det kändes som om jag svävade på moln när jag glatt yrde förbi och lämnade skolan!

För att fira ordentligt styrde Björn och jag sedan kosan mot Malmö och Emporia. Jösses vad många butiker, snygg inredning och häftiga ytor! Som service management-student är man ju lite skadad och börjar osökt att tänka på utformningen av service scape... Bra jobbat kan jag bara konstatera och vi strosade runt i flera timmar!

Både jag och Björn passade på att uppdatera garderoben med lite tröjor och dessutom fick en alldeles sagolik ren följa med oss hem. Denna kommer smycka vår lägenhet så fort advent är kommen och det faktiskt är okej att börja julpynta - jag tror faktiskt att jag får lägga upp en bild imorgon så ni får se hur tjusig den är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback