On fire

Nu är det inte lång tid alls tills jag och Kicki åker till New York. På fredag - alltså i övermorgon! - är det dags och resfebern har smugit på mig så smått... Ska verkligen bli så himla roligt!

Dagen idag har jag ägnat åt att släcka inte mindre än tre bränder. Vi hade nämligen brandsläckarutbildning på jobbet och vi fick mata på med både kolsyre- och skumsläckare. Plus ett insvepande av dockan Otto i en brandfilt. Senaste gången jag gick en brandutbildning var nog någon gång på gymnasiet, så det var hur bra som helst att fräscha upp minnet lite grann!

Förutom eldflammor har dagen stavats debattanalys och den sista inlämningsuppgiften för distanskursen jag läser. Imorgon lär jag få viga större delen av dagen åt att hinna klart med den, och nånstans däremellan ska jag hinna med att packa inför resan.

Fullspäckat schema in i det sista, sen drar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback