Bästa tisdagen

Idag har vart en toppendag på många sätt. Det började redan imorse då det var dags för kungligt dop med prinsessan Estelle, och därefter åkte vi ut till Cervera och förverkligade min dröm om min älskade Kitchenaid.

Jag och Sandra fick nämligen pengar av mormor och morfar, varför jag såg till att lägga delar av dessa på att investera i en röd pärla. Det var verkligen med världens största leende på läpparna som jag bad butikspersonalen att ta ner ett exemplar till mig - jag har gått och suktat efter en Kitchenaid i flera år nu och sett fram emot den dag då den skulle bli min. Tänk att det blev idag!

Väl där hemma invigde jag min pärla med att baka ett utsökt ört- och olivbröd som sedan avnjöts på balkongen i den ljumma sommarkvällen. Lägg dessutom till att det var första semifinalen i ESC ikväll och ni förstår vilken underbar dag jag haft.

Lycka i dess renaste form!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback