Tisdag/onsdag

Igårkväll var en mysig kväll! Då dagen varit mindre lyckad blev det en kanonbra avslutning. Kvällen började nämligen med att Kicki och Isabella kom över på middag, sen begav vi oss ner till bion för att kolla när Kvarteret Skatan reste till Laholm. Sjukt rolig film som man skrattade högt och länge åt och en helt fantastisk kväll tillsammans med fina vänner!

Dagen idag var inte mycket sämre. Det började med att tentaresultatet lades ut och jag kunde konstatera ett starkt VG, därefter blev det ett skönt pass på gymmet innan det var dags att sticka ner till skolan och intervjuseminariet. Vädret idag var dessutom alldeles magiskt - man kan inte annat än att bli lycklig!

Här och nu gör jag nog bäst i att sova. Klockan 06.00 ska jag, Kicki och Jonas nämligen på öppningen av Mediamarkt på Väla. Egentligen är det väl lite lagom nördigt att vara där och köa då, men jag tror och hoppas på att kunna göra nåt fynd som kan väga upp att gå upp vid denna okristliga timma. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback