In love my dymo

Igår traskade jag in på Clas Ohlson och investerade i en Dymo. Innan jag fortsätter den historien bör det tilläggas att jag alltid känner mig lite desorienterad i den butiken, ja det känns nästan komiskt att irra runt bland hyllorna och representera lite kvinnofolk på den annars klart maskulina platsen. Nog om det, nu var det dymon det handlade om!

Denna fantastiska maskin har sedan den kommit innanför hemmets väggar piffat upp en hel del grejer. Jag bara älskar den grafiska och stilrena touchen, vars klisterband ska placeras ut i mina nyfyllda fotoalbum. Bland mycket annat! Jag känner rent spontant att man skulle kunna gå lös med maskinen lite överallt och märka grejer, så den kommer med all säkerhet fylla en rad flera syften.

Helnöjd tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback