Blandad kompott

Just nu mår jag inte helt hundra. Det började i fredags då jag fick extrem huvudvärk och fick tillbringa kvällen sängliggandes för att försöka må bättre. När lördagen kom var det tyvärr inte mycket bättre och jag tvingades sjuka mig från jobb. Liksom fredagen innebar lördagen sängläge och Panodil, med ett avbrott för "Andra chansen" på tv på kvällen.

På söndagen kändes det i alla fall bättre och jag var tillbaka på jobbet igen. På kvällen var det sedan dags att fira pappas födelsedag och det var hur mysigt som helst att komma hem och träffa släkten. Jag och Björn stannade och sov över, så imorse blev det mysig långfrukost tillsammans med mamma och pappa. Uppskattades verkligen!

Då både jag och Björn var lediga idag fortsatte vi dagen med en tur till Nova på hemvägen. Björn hittade en ursnygg vårjacka och jag hittade ingenting... förrän vi stack bort till Skopunkten och jag slog till på tre par skor. Sen var det en nöjd tjej i bilen hem igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback