Svensk sommar där den är som bäst

Helgen som gick var verkligen hur mysig som helst med massvis av sommar och trevligheter! Efter att jag slutat jobba i torsdags begav oss nämligen jag, Sandra och Anders upp till Timmernabben, mitt barndoms paradis i Småland, dit mamma och pappa redan anlänt med husvagnen.

Väl på plats

  • gjorde vi upp i en rafflande minigolfskamp på landets (förmodligen) sämst underhållna banor
  • besökte vi ortens dragplåster Gabrielkeramiken och karamellfabriken
  • avnjöt vi en utsökt middag på Nabbens rökeri & fisk
  • drog vi till Öland för att fira kronprinsessans 35-årsdag
  • spenderade vi kvällarna i förtältet med vilda kamper i spelet "Pop och rock"


Summa summarum ett par helt underbara dagar. Nu låter jag bilderna tala!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback