Sommar, sommar, sommar!

Så kom då äntligen sommaren! Efter månader av regn och rusk blev det äntligen sommar på riktigt. Lyckligtvis lyckades jag pricka in min lediga dag igår med helt underbart väder och hade det hur bra som helst.

Morgonen började med att jag cyklade ut till Väla och fixade en kruka till loftgången, sen stack jag och Björn till stranden så fort han hade slutat jobba. Det är sjukt egentligen att det var första gången på hela sommaren som jag varit på stranden! Redan på morgonen utlovade jag årets första dopp i min status på Facebook och sen gick det ju inte att banga ur. Sagt och gjort: snabbt i och snabbt upp igen!

Min lediga dag avslutades på bästa sätt med middag med Evelina på Dunkers Matsalar nere i hamnen. Det var verkligen en helt underbar kväll med havsdoft, utsikt mot båtarna och gott sällskap!

Idag var det tillbaka på jobb igen. Då jag inte började förrän klockan tre kunde jag börja dagen på bästa sätt med några timmars sol på stranden även denna dag. Numera har jag en finfin bränna och en röd nästipp - precis som det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback