Torsdagsmys

Idag har jag bara gjort roliga grejer! Ja, i alla fall om man bortser från att jag moppat golv, dammsugit och vikt tvätt. Hur som helst, i eftermiddags mötte jag upp Kicki för en fika i stan. Det blev en mysig stund på Waynes med kaffe och resplaner, vilket sedan följdes upp med lite shopping. Vi kärade bland annat ner oss i ett par ringar som bara var tvungna att följa med oss hem, så vi var mycket nöjda med dagen!

Senare på kvällen blev det middag på Koreana med Björn. Eftersom vi blev alldeles frälsta av den supergoda maten sist vi var där var det hög tid för ännu ett besök! Dessutom ville Björn fira sin för dagen bokade resa till Sydkorea i sommar, så vad passade då bättre än en bi bim bap i bästa sällskap?

Mätta och nöjda begav vi oss sedan vidare till Tivoli och företagsrocken för att kolla på Björns gamla arbetskollega som spelade. De var verkligen hur grymma som helst på scenen och det var ett perfekt slut på en toppendag.

Jag låter bilderna tala för resten, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback