TGIF

Visst är fredagar något alldeles särskilt? Det känns liksom som att någon slags magi ligger i luften och gör en på extra bra humör!

Min fredag har varit en himla bra sådan och inleddes med ett träningspass imorse. Dagens träning blev simning och efter ett antal längder i bassängen var jag redo för nästa punkt på dagordningen - föreläsning om vetenskapsteori.

Föreläsningen visade sig bli precis sådär knepig som titeln hintat om. Mikrofoner som var kopplade till fel sal, förvirrade föreläsare som ständigt tappade tråden och självaste temat -positiv kunskap - som förvreds till endast negativ. En märklig eftermiddag i U202!

Kvällen har sedan tillbringats i Lund tillsammans med Chris. Det blev mat på restaurang Valvet och en himla trevlig afton. Ett perfekt slut på en skön dag!

Nu är det sängen så jag är pigg när klockan ringer imorgon. Det blir nämligen jobb i dagarna tre nu: min schemalagda helg och en extra dag på måndag när jag är ledig från skolan. Cashing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback