När 2011 blev 2012

Så har 2011 gått mot sitt slut och det är första dagen av år 2012. Det har verkligen varit ett underbart år som passerat med en himla massa minnesvärda stunder. 2011 blev året då

  • jag och Björn firade 2 år tillsammans
  • vi flyttade till vår alldeles fantastiska bostadsrätt
  • jag reste och upplevde tre nya länder i form av Kanada, USA och Irland
  • jag fick ett nytt jobb på den bästa arbetsplatsen jag kan tänka mig
  • jag påbörjade det andra året på utbildningen
  • bloggen tog en paus på ett halvår men till slut kom tillbaka

... listan skulle kunna göras hur lång som helst, men jag nöjer mig med att ge er ett axplock av allt det där som hände. Igår kramades det sista av 2011 ut tillsammans med helt underbara vänner, och det var verkligen ett kanonbra slut på det gamla och en helt fantastisk början på det nya året.

Jag är övertygad om att 2012 kommer att innehålla en himla massa underbara händelser, strapatser och spännande upptåg. Gott nytt år och god fortsättning allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback