Helgen

Sådär ja! Har varit en fin helg som, dessvärre, passerade alldeles för snabbt. Å andra sidan har jag mycket roligt att se fram emot i veckan som kommer, så det vore ju fel att klaga!

Förutom vår hall make over har helgen bjudit på en hel del annat. I fredagskväll kom Kicki över på vin och soffmys framför "På spåret" och "Skavlan". Kände förresten hur vuxenpoängen haglade när jag skrev den meningen, men trevligt var det!

Lördagen fortsatte sedan med en lugn dag där jag passade på att göra mest ingenting. Söndagen idag har däremot varit händelserik med ett pass på gymmet, pluggande av vetenskapsteori, storhandling på Maxi och brödbak här på kvällskvisten. Nu riktigt längtar jag till frukosten imorgon så jag får äta mitt goda, goda bröd. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback