Extreme hall make over

Igår var mina fina föräldrar här och hjälpte oss att göra om hallen. Det borrades och skruvades, mättes och lodades. Där emellan hann vi även med att dricka kaffe och ta en sväng till Väla och det var riktigt mysigt att ha dem på besök. Efter att jag tipsat mamma om väskrean på Accent (jag gjorde ju ett fynd häromdan i form av en finfin brun väska för under hundringen) kilade vi inom Ikea för att handla grejer till min beryktade hallbänk. Denna bänk snickrades sedan ihop strax innan tolvslaget på kvällen och pryder sin plats i hallen.

Älskar hallen nu!




Hallbänken med ashärliga, gröna kuddar = vårkänslor!


Nya krokarna från Lagerhouse och så väskan, mitt reafynd!


Ursöta postlådan från Bruka Design är nu på plats


Skoförvaringen inne i bänken. Troligtvis kommer det tillkomma ett hyllplan i mitten, vi får se.
Bara att fälla upp luckan, så voila! - Skorna är borta!



Jag är mer än nöjd!


Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Så fint det blev i hallen. Det var kul att hjälpa till med, men ni klarade ju det mesta själv. Alltid kul att träffas. Jag blev jätte nöjd med min nya väska. Stor kram



2012-01-29 @ 01:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback