Ett par ord om helgen

Oj, vad mycket som har hänt denna helgen! Eftersom vi var lediga redan från i torsdags började långhelgen redan då med after work på Utposten tillsammans med Sandra, Daniel, Rebecka, Peo, Evelina och Santi. Det var ett perfekt sätt att fira att projektarbetet var klart och inlämnat och vi hade en himla trevlig kväll med mycket skratt och snack!

Fredagen började sedan med att jag och Björn stack iväg till Olympia för att åka skridsko. Ni som känner mig vet att jag har sjukt lätt för att leva mig in i det mesta jag gör - ibland kanske lite väl mycket. Skridskoåkningen var inget undantag: jag kände mig som en blandning mellan en skridskoprinsessa och en konståkerska, trots att jag i själva verket förmodligen var mer lik Bambi...

Senare på kvällen blev det förfest tillsammans med Kicki, Isabella och Jonas. Vi sjöng högt till diverse 90-tals hits, vi dansade till Dancing Queen (och det mesta andra!) och vi hade så roligt att vi nästan glömde bort att vi skulle ut. Framåt halv två stack vi ner till Lila helvetet, mest bara för att inse att förfesten var tusen gånger roligare än själva utgången. En galet rolig kväll!

Resten av helgen har sedan inneburit feldiagnosticering av diskmaskin, ett pass på gymmet och lite pyssel med kontoret. Helt perfekt helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback