En prinsessa!

Imorse när jag slog upp mina bruna möttes jag av nyheten att Victoria och Daniel fått sin efterlängtade prinsessa. Jag trodde inte att jag skulle reagera med en sådan glädje som jag gjorde, men jag fullkomligt studsade upp ur sängen, liksom tog ett par danssteg och skyndade ut för att följa händelsen på Nyhetsmorgon. Därmed drack jag morgonkaffet ackompanjerat av tårar i ögonen vid presskonferensen med Daniel. Inte bara hans känslor som var "all over the place"! 

Just nu är det mest spännande vad den lilla prinsessan kommer få som namn. Jag tippar nog på något av spekulationerna Alice, Kristina eller Lovisa. Hoppas på Alice och kommer naturligtvis följa nyheterna slaviskt imorgonbitti.

Som om inte detta vore nog föddes det även en liten prins inom Bromée-släkten. Oj, så roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback