En ledig torsdag

Bland det bästa med att vara student är att man, om man är riktigt duktig och effektiv, kan jobba undan veckans arbete och ta helg redan en onsdag! Så var fallet den här veckan, så igår hade jag en härlig dag utan skolans förpliktelser!

Dagen tillbringade jag i Lund hos Sandra där vi svängde ihop nybakade scones till brunch. Vi hann även med lite julklappsplanerande, så kort och gott kan man säga att det byggdes upp en liten tomteverkstad där i lägenheten. Myspys!

Min kväll följdes upp med att Sofia och Edona kom på middag. Så härligt att äntligen träffa dessa fina tjejer igen och vi hade en urtrevlig kväll med MYCKET skratt och snack! Nu är mitt energiförråd påfyllt till bredden av all glädje - tack för en mysig kväll tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback