Festivalshäng deluxe

Från och med idag och de närmaste 17 dagarna framöver kommer jag att vara gräsänkling. Björn åkte nämligen på sin efterlängtade resa till Korea idag och det var dags för mig att vinka av honom på stationen på äkta flickvänsmaner. Det var bara ett viftande med en vit näsduk som fattades. Dock såg jag till att kånka på nästan lika mycket packning som resenärerna själva - och jag ska bara vara i Harlösa över helgen!

Dagen har därefter innehållit en kväll på Malmöfestivalen tillsammans med Emmi. Våra främsta dragplåster var såklart Kapten Röd och Timbuktu, och trots ett par återkommande skurar med spöregn höll vi humöret uppe och hade en mycket trevlig kväll. Det var verkligen smockat på Stortorget när Timbuk intog scenen och det kändes verkligen som om hela Malmö var på plats.

Awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback