Att stanna upp ett tag

Puh. Det har inte vart en toppdag idag, direkt. Det har tagit ett tag för mig att verkligen ta in det som hänt de senaste månaderna, och efter vad som hände igår bara brast alltihop idag. Skönt var det i alla fall att ha stöttande och förstående kollegor när jag var tvungen att sluta tidigare idag. Det uppskattades!

Vet egentligen inte vad jag vill ha sagt med det här inlägget. Det var nog mest avsett för mig själv, liksom. Ett tillfälle att ventilera mina tankar, sätta dem på pränt och bara få det ur mig lite grann. En natts sömn på detta så känns det säkert mycket lättare imorgon.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner precis likadant. Finns här för dig om och när du känner att du behöver prata! <3

2012-08-17 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback