Tre år av kärlek

I torsdags firade jag och Björn tre år tillsammans. Tre helt fantastiska år som varit fyllda av kärlek och underbara minnen. Det firades på bästa sätt med champagne på balkongen och sedan vidare ner till stan för att äta på restaurang Gastro. Helt underbart!

Maten som serverades var helt fantastisk god. Till förrätt blev det spanska och italienska charketurier, till huvudrätt blev det halstrad pilgrimsmussla följt av grillad hälleflundra med sockerärtor, löjromscreme fraîche och kompott på mandelpotatis och lökmarmelad, vilket till slut rundades av med tempererade ostar med tillbehör. Vi var i mathimlen!

Kort sagt var det en helt fantastisk kväll, och jag ser fram emot flera (alla) år tillsammans med mitt hjärta. Jag älskar dig Björn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback