Tisdag

Tiden går snabbt just nu! Har ni tänkt på att det redan är mitten av april och det är hur nära som helst till sommaren? Helt underbart!

I fredags träffade jag äntligen min fina Martina som var hemma och hälsade på en runda. Vi kom fram till att vi inte har träffats på två år (!), vilket innebar att vi hade hur mycket som helst att ta igen. Åh, så underbart det var att träffa henne och prata om allt som hänt sen sist och minnas tillbaka till alla härliga minnen från vår backpacking i Sydostasien. Hade jag kunnat hade jag förbjudit henne att resa tillbaka till Schweiz och istället stanna här hemma hos oss, men jag vet att hon har det hur bra som helst med sitt liv där nere. Istället ser jag det som en möjlighet att åka ner och hälsa på henne en dag och bocka av ännu ett land på min lista!

Som om inte fredagen var nog fortsatte måndagen med påfyllnad av glädjeförrådet genom en mysdag med Madde. Vi bakade Leilas kladdkaksmuffins med, för att citera Madde, en himla massa "chokela", vi lirade ishockeyspel och hade det allmänt najs.

Imorgon bär det av till Ullared tillsammans med Mona och Jenny - det ska bli hur skoj som helst! Borde nog gå och lägga mig nu så jag är pigg för storshopping imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback