Loooooooov!

Tillbaka efter påsken och långledighet! Hade en helt underbar påsk, först tillsammans med Björns familj på påskafton och sen hos mormor och morfar på påskdagen. En helg med massa mys helt enkelt!

Knappt hann jag komma tillbaka från påsklovet förrän det var dags att gå på sommarlov. Igår var nämligen den sista dagen i skolan för den här terminen (!) eftersom jag har tillgodoräknat mig kursen som jag läste redan för två år sedan. Helt fantastiskt skönt!

Nu har jag ju min distanskurs på halvfart som back-up, och så hoppas jag på att jobba så mycket som möjligt. Idag har vart en fullspäckad dag på jobbet med både upplärning på en ny funktion och utrymning. Imorgonbitti blir det jobb igen, däremellan är fredagen ledig och sedan blir det jobb i helgen igen.

Det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback