Fyndat

Höganäs Design Outlet får alla tummar upp! Vår första stopp var Lager 157 där Björn såg till att fixa sommargarderoben och jag hittade en riktig Linda-tröja. Gick sedan vidare till Iittala Outlet och ville nästan köpa med mig hela butiken... Hit kommer vi garanterat åka igen!

Två stycken Kivi-lyktor och två stycken koppar och fat från Rörstrands Swedish Grace fick följa med mig hem. I min familj har det alltid vart tradition att samla "finporslin", och då jag hittills inte kunnat välja kaffekoppar är jag glad att jag väntat! Swedish Grace känns väldigt elegant, tidlöst och snyggt. Extra roligt att den designades redan inför Stockholmsutställningen 1930 och känns minst lika rätt idag. Tror jag kommer att gilla den alltid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback