Friday I'm in love

Igår åkte jag och Edona till Malmö för att hälsa på Sofia och lilla Ella. Så liten och så gudomligt söt! Vi blev alldeles tagna av den lilla prinsessan och det var verkligen en urmysig kväll tillsammans med mina fina tjejer!

Den här fredagen inleddes på bästa sätt imorse genom frukost på Ikea tillsammans med Björn. Efter frukosten blev det en runda på Väla för vårt egentliga mission: att hitta badbrallor till Björn. Vi åker ju till Budapest på tisdag, så vår- och sommargarderoben behövde uppdateras en aning. För egen del blev det ett par urfina sandaler och en oväntad present av Björn. Han överraskade mig nämligen med en jättefin berlock till mitt Thomas Sabo-halsband och jag kunde än en gång konstatera att jag är världens lyckligaste tjej med världens finaste pojkvän.

Tack, mitt hjärta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback