Torsdagens strapatser

Idag har jag spenderat dagen på campus med en himla massa föreläsningar. Just nu är vi ju mitt uppe i det andra delmomenten på kursen och är i full gång med att lära oss organisationsteori och ledning. Jag tycker verkligen att det är en riktigt intressant kurs, men det är så himla tråkigt att det är så ojämn kvalitet på föreläsarna. Ena stunden har vi en förvirrad och fisförnäm stockholmare som ständigt envisas med att lägga till ett "E" i slutet av allt hon säger (vilket inte är särskilt vettiga grejer), medan vi den andra stunden har drivna och motiverande energiknippen.

Hur som helst har kvällen sedan ägnats åt att baka mitt alldeles utsökta fullkornsbröd. Mamma och pappa förärar oss nämligen med ett besök i morgonbitti, och som den exemplariska dotter jag är vill jag naturligtvis bjuda på något himmabakt. I detta nu doftar hela köket som ett enda bageri, och det är dags att trappa ner på effektiviteten för idag.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback