Söndag

Idag har jag tillbringat denna söndag tillsammans med Lovelock och Wirtz, författarna till den mastodonttegelsten som utgör delar av vår kurslitteratur. Just nu läser vi kursen att leda, organisera och marknadsföra serviceverksamheter, och med ungefär precis en vecka in på kursen måste jag säga att den är riktigt intressant. Spännande ämnen, intressanta praktikfall tagna från verkligheten och en hel del handfasta tips om hur man bör driva verksamheter efter det att utbildningen är klar.

Emellan dagens pluggtimmar har jag även passat på att drömma mig bort genom att klicka runt på SAS hemsida. Deras pågående rea med en miljon billiga flygbiljetter får mig att vilja resa nu på studs - även om jag knappt varit hemma en vecka sedan förra reseäventyret! Kanske ska man shoppa en liten, liten weekend, i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback