Längtan efter Linda-jackan

Det är riktigt höstväder idag. Det känns ganska konstigt när man tänker på att jag för ungefär precis en månad sedan befann mig i 30-gradig värme och på resande fot i Kanada och USA, och nu... Ja, nu sitter jag här och försöker intala mig att det är för tidigt att börja använda sin vinterjacka. Inte på grund av temperaturen (det börjar bli kallt nog för att börja ha den), men mest för att jag rent mentalt vill slå bort tanken på höst och vinter och långa månader av mörker och kyla.

Nej, den får helt enkelt ta och hänga kvar till det åtminstone har hunnit bli oktober. Även om jag verkligen älskar den och egentligen ser fram emot att börja använda den. Tids nog kommer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback