Helt outs(tand)ing!

Idag utspelade sig en rolig sekvens i mitt huvud. Jag hade nämligen begett mig hela vägen till Eslöv för ett årligt besök hos tandläkaren, då tandläkaren noterar:

Du har fått två visdomständer. Men inga här nere. Jaja, ibland får man bara två...

Efter detta uttalande blev jag ganska stolt. Och smått förnärmad! Även om jag vet om att visdomständer inte har att göra med hur bright man är. Ledsamheten försvann dock då tandläkaren i nästa sekund förklarade besöket avklarat, vartefter hon nöjt meddelade att hennes jobb var "så enkelt när hon hade så här duktiga patienter!".

Glad i hågen begav jag mig därefter till Lund och belönade mig själv med att shoppa två tröjor. Det var jag värd!


Kommentarer
Postat av: Helena

Det e sånt jag ska syssla med om 5 år ;)

2011-09-20 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback