Helgen som gick

Vilken härlig helg det har varit! Även om jag vart belastad med en hel del plugg inför tentan nu i nästa vecka, så har jag mixat detta med en hel del trevligheter.

I fredags var det kräftskiva hemma hos Kicki och Jonas - en genomhärlig kväll med massa kräftor, fula partyhattar och trevliga människor. Lördagen fortsatte med finbesök i form av familjen Sandberg, följt av jobb på kvällen. Kändes riktigt roligt att vara tillbaka på jobbet efter ett par veckors avbrott och resa, och efter att jag dessutom kunde erbjuda förstklassig service till en av våra kunder kände jag mig genast (rent bildligt talat) ungefär två meter längre!

Dagen idag har hittills inneburit tentaplugg så det stått härliga till. Om en liten stund tänkte jag bege mig till Plantagen för att fixa lite nya växter - och för att få ett nödvändigt avbrott från all kurslitteratur. Balkonglådands numera halvdöda sommarblommor ska nämligen bytas ut mot något mer i höstväg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback