All makt åt wordfeud

Jag har en bekännelse. Jag har blivit beroende av Wordfeud. Detta mästerliga, underbara bokstavsspel har gjort mig alldeles frälst och upptar numera en betydande del av mitt vakna liv.

Vad var det egentligen som hände? Från att ha smått föraktat denna megahajp och lite nonchalant bortförklarat det som "bara en fluga" har jag plötsligt blivit förvandlad till dess förste apostel. Wordfeud får mig att ligga vaken till långt in på småtimmarna, pliktskyldigt stirrandes på skärmen med maniska svepande över iPadens pekskärm. Det kan helt enkelt inte vara hälsosamt. Dessutom bidrar mina lovord till att dra ner allt fler i träsket, massvis med bekantskaper som likt mig själv ska bli fjättrade i Wordfeuds bojor.

Åh. Jag har fallit pladask. Förmodligen kommer den sjukliga bokstavsivern snart att börja påverka mitt tal. Typ att jag strategiskt kommer välja mina ord enligt principen om hur jag kan maximera grodorna som hoppar ur min mun genom att gruppera dom parallellt.

Ja, ni ser ju. Det har påverkat mig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback