Woops...

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering - min app har strulat. Jag kände mig faktiskt ganska modern när jag skrev sådär! Jag antar att det är mitt stolta ägarskap till iPaden som gjort mig väldigt trendig.

I alla fall, en hel del har hunnit hända sen jag skrev här sist. Det har bland annat varit helg och den spenderades med restaurangbesök på fredagkvällen tillsammans med Chris, Nadja och Tozz, 55-årsfest hos morbror Lars på lördagkvällen och sedan sista-minuten-plugg inför tentan på söndagen. Och tentan då, ja, den skrevs i måndags. Så här i efterhand känner jag mig lite orolig för hur den egentligen gick - den var ganska svår och jag förväntar mig inget megaresultat, direkt. Jag antar att man inte kan leverera 100% varje gång, och skulle det gå sämre denna gång kan jag alltid trösta mig med att den förra gick skitbra!

Och just det, emellan allt det här har jag gått och blivit sjuk. De senaste dagarna har jag legat förkyld och snörvlig och inte riktigt orkat göra något produktivt. Idag börjar jag dock känna mig bättre och i detta nu är jag i full gång med research inför vårt kommande projektarbete. Artikelsök, applicering av teorier och en massa pedagogiska färgpennor - här ska kreativiteten flöda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback