Måndag

På allmän begäran kommer här ett nytt inlägg. Har inte haft lust att skriva på ett tag - kanske för att de senaste kvällarna har inneburit läggdags vid nio då jag varit helt slut efter jobbet i helgen.

Nåväl, ny vecka nya tag! Idag har jag tillbringat hela dagen på Campus tillsammans med Rebecka och Sandra. Projektarbete har stått på schemat och vi har verkligen skrivit så tangentborden glödde! En intervju med vd:n för företaget vi skriver om har också hunnits med, så med andra ord har det vart en produktiv dag där vi varit längre tid på skolan än någon annan dag hittills. Härligt jobbat tjejer!

I detta nu inväntar jag att mitt absoluta favvoprogram ska börja. Måndagskväll, klockan åtta, "Ensam mamma söker". Lovely!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback