Höstmys

Imorse var jag uppe med tuppen för att utnyttja dagen maximalt. Planen var nämligen att hinna plugga ett tag innan jag skulle bege mig till seminariet, men efter drygt ett kapitel och sammanfattning var det som om luften helt gått ur mig. Istället stack jag ner till skolan för att möta upp de andra och gemensamt beklaga oss över arbetsbördan vi har över oss. En rad svordomar, uppgivna suckar och höga skratt senare var jag fylld med energi igen!

Efter seminariet i form av CSR-analysen hade det plötsligt blivit kväll och dags att bege sig hemåt. Kvällen tillbringades därefter med en lång skogspromenad bland alla vackra, färgglada höstlöv - riktigt, riktigt härligt! Sedan dess har jag vart effektiv nog att skriva ihop ett reflektionspapper, läsa klart en bok och se Ensam mamma söker. Måndagen fulländad. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback