Helgen

Ännu en helg har passerat och det har vart en mysig sådan. Eftersom vi var lediga i fredags började min helg redan i torsdags i form av middag och en alldeles underbar kväll med Sofia och Edona. Vi var hembjudna till Sofia i deras hisnande fina lägenhet, och det bjöds på så god mat att vi alla tre blev lite skengravida på köpet. Även om det i verkligheten bara var en av oss som var det på riktigt. Stort grattis till dig Sofia och tack för en fantastisk kväll!

I fredags begav jag och Björn oss till Ängelholm för middag och fotboll hemma hos Evelina och Santi. Innan vi visste ordet av hade Ängelholm åkt på storstryk i matchen, vilket avgjort gjorde att vi lämnade tv-soffan. Kvällen bjöd istället på utsökt carbonara, vin och mycket skratt - en helt perfekt fredagkväll tillsammans med goda vänner!

Resten av helgen har jag därefter tillbringat på jobb. Jag har dessutom fått glädjande besked om att jag fått tjänsten som jag sökte, så just nu har jag fått en egoboost som heter duga. Är hur glad som helst! Denna karamellen ska jag suga på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback