Zzzzzzz...

De senaste dagarna har jag varit helt sinnessjukt trött. Igår gick jag och la mig redan klockan åtta, och hade det inte varit för att mitt absoluta favoritprogram, Ensam mamma söker, var idag hade jag nog gjort det igen.

Vad beror denna trötthet på? Den nya kursen skulle jag vilja säga. Affärsredovisning står på schemat och det är ungefär precis så komplicerat som det låter. Jag för en kamp mot klockan för att hinna flytta alla siffror i övningsboken - och för att hinna få in allting i huvudet innan tentan. Svårt kan jag säga.

För att inte deppa ner för mycket i ekonomins värld utlovar jag ett betydligt muntrare inlägg imorgon. I fredags var vi nämligen i Ullared, en tripp där hela familjen Bromee spökade ut sig i käcka mössor och vände hemåt med en fullastad bil. Imorgon kommer den ocensurerade versionen - häng på låset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback