Reprisen av Ullared

Det gick sådär med vad jag lovade i förra inlägget. Fel nummer ett: jag skulle bloggat igår. Fel nummer två: jag skulle visat hejdlöst roliga bilder på familjen Bromée i vintermössor. Nu blev det ingetdera. Igår hann jag liksom inte med att blogga och idag, när jag väl tog mig tid att uppdatera, funkade inte bildöverföringen från mobilen. Liiiide tråkigt.

Istället blir det till att improvisera. Ni får själva visualisera det där med vintermössorna, men en och annan bild på de bästa Ullaredsfynden ska vi väl kunna bjussa på. Det jag köpte var nog till 98% julgrejer - fullkomligt underbart! Alltifrån julgransbelysning, presentsnöre, ljusstakar och kökshanddukar till julklappssäck, glöggmuggar och adventsljus fick följa med mig hem. Mitt absoluta favoritfynd blev utan tvekan världens sötaste tomte - som jag inte har hjärta att ställa undan, den står redan framme!

Nu vill jag bara att det blir advent och faktiskt okej att börja pynta. Längta, längta!


Älska tomten! Mest för att han hade så fina kläder...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback