Plugg, plugg, plugg

Idag har vart en effektiv dag! Inga föreläsningar innebar plugg hemma från tidiga morgonkvisten och efter mycket om och men hoppas jag att bitarna börjat falla på plats i mitt huvud. Efter ett par timmar var det helt tvunget att göra något annat för att skingra tankarna, så jag och Björn traskade iväg till Filborna Arena för att teckna nya träningskort. Dagens insats blev simning och sen var vi tankade med ny energi för att fortsätta dagen. Härligt värre!

Sedan dess har jag fortsatt att flytta siffror från och till hela dagen. Det ska bli så skönt när den här kursen är över - jag tycker verkligen att det har vart den svåraste kursen hittills och det har krävts ett helt annat sätt att tänka än jag tidigare varit van vid. Något som snabbt gav mig motivation att fortsätta kämpa var att vi idag fick reda på betyget på projektarbetet vi författade under förra kursen. Smickrande kommentarer och ett VG i betyg, jäklar vad bra jobbat tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback